Komunikační strategie společnosti Guarant International spol. s r.o

Název práce: Komunikačná stratégia spoločnosti Guarant International spol. s r.o
Autor(ka) práce: Višňovská, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Fábry, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca za zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti. Teoretická časť práce sa venuje teoretickému pohľadu na marketingovú komunikáciu a predovšetkým marketing služieb.Tretia kapitola analyzuje vybranú spoločnosť, jej činnosť a postavenie na trhu. Štvrtá kapitola je venovaná komunikačnej stratégii a komunikačným nástrojom danej spoločnosti. V poslednej kapitole sú zhodnotené použité nástroje a návrhy zlepšenia komunikácie.
Klíčová slova: Komunikačné nástroje; Kongresová turistika; Komunikačná stratégia; Marketing služieb
Název práce: Komunikační strategie společnosti Guarant International spol. s r.o
Autor(ka) práce: Višňovská, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Fábry, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Klíčová slova: Komunikační nástroje ; Kongresová turistika; Komunikační strategie; Marketing služeb
Název práce: Communication strategy of Guarant International Ltd
Autor(ka) práce: Višňovská, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Fábry, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis deals with the marketing communication of the selected company. The theoretical part follows the theoretical perspective on marketing communication and particularly marketing of services. The third chapter analyzes a specific company, its activity and market position. The fourth chapter is devoted to communication strategy and communication tools of the company. The last chapter evaluates the tools and gives suggestions to improve communication.
Klíčová slova: Marketing of services; Communication strategy; Communication tools; Congress tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 27. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22889/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: