Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem

Název práce: Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem
Autor(ka) práce: Dudychová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mertlíková, Františka
Oponenti práce: Kejhová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na zjištění exportních příležitostí na tureckém trhu s ohledem na kulturní a obchodní specifika daného teritoria. V první části je analyzován turecký trh z ekonomického hlediska. K dispozici je vývoj základních makroekonomických ukazatelů. Druhá část je věnována smluvní a institucionální základně vzájemného obchodu jak s Evropskou unií, tak s Českou republikou. Hlavní část práce se zabývá exportními příležitostmi na trhu Turecka. Zároveň jsou k dispozici příklady úspěšných českých firem, které mají s tureckým trhem své zkušenosti. Poslední kapitola se zaměřuje na určení specifik a odlišností daného teritoria spolu s doporučeními a radami. Tato diplomová práce by měla sloužit jako cenná příručka pro potenciální české exportéry.
Klíčová slova: zahraniční obchod Turecka; potenciál tureckého trhu; kulturní a obchodní specifika Turecka; exportní příležitosti; Turecko

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 4. 2007
Datum podání práce: 27. 4. 2007
Datum obhajoby: 30. 5. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5096/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: