Generace Y a zdravý životní styl

Název práce: Generace Y a zdravý životní styl
Autor(ka) práce: Šimečková, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce na téma "Generace Y a zdravý životní styl" má za cíl prozkoumat, zda se generace Y v současné době zajímá o zdravý životní styl a do jak velké míry tak skutečně žije. Na problematiku zdravého životního stylu se dívám jak z pohledu potencionálního zákazníka, jemuž na svém zdraví záleží, tak z pohledu firmy, která chce být v daném segmentu úspěšná. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou zdraví a zdravého životního stylu, ale také segmentací trhu a typologií zákazníků. V praktické části jsem pomocí dotazníku zjišťovala, jaký význam má zdravý životní styl pro příslušníky této generace.
Klíčová slova: zdravý životní styl; segmentace; zdraví
Název práce: Generation Y and a healthy lifestyle
Autor(ka) práce: Šimečková, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis "Generation Y and a healthy lifestyle" is to examine how much Generation Y follows the principles of healthy lifestyle and whether young people are currently interested in this subject. I look at the issue of a healthy lifestyle both from the point of view of potential customers who care about their health and also from the point of view of companies that want to be successful in that segment. The theoretical part deals with the general characteristics of health and healthy lifestyle, but also with market segmentation and customer typologies. In the practical part, I used the questionnaire to determine the importance of a healthy lifestyle for members of this generation.
Klíčová slova: health; segmentation; healthy lifestyle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2015
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 2017

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: