Použití Google aplikací a nástrojů v podniku

Název práce: Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Autor(ka) práce: Fiala, Dávid
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je zamerať sa na použitie Google online kancelárskych aplikácií a nástroja Google Analytics v spoločnosti TLV s.r.o. Analyzovať ich efektivitu v každodennom použití a schopnosť zlepšovať vnútropodnikové procesy. Tieto aplikácie a nástroje budem najprv popisovať z pohľadu ich funkcií, ktoré ponúkajú. V ďalších fázach práce sa zameriam na alternatívne cloudové riešenia kancelárskych aplikácií, zhodnotenie nákladov spojených s nasadením týchto aplikácií a ich výhody v porovnaní s Google aplikáciami. V prípade Google Analytics sa zameriam na prínosnosť tohto riešenia pre spoločnosť TLV s.r.o. a to konkrétne porovnanie nákladov na internetovú reklamu (Google AdWords) a výnosy z nej.
Klíčová slova: SEO; Sklik; Google AdWords; Google kancelárske aplikácie
Název práce: Použití Google aplikací a nástrojů v podniku
Autor(ka) práce: Fiala, Dávid
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je zaměření na použití Google online kancelářských aplikací a nastroje Google Analytics ve společnosti TLV s.r.o. Analyzovat jejich efektivitu v každodenním použití a schopnost zlepšovat vnitropodnikové procesy. Tyto aplikace a nástroje budu nejdřív popisovat z pohledu jejich funkcí, které nabízejí. V další fázi práce se zaměrím na alternativní cloudové řešení kancelářských aplikací, zhodnocení nákladů spojených s nasazením těchto aplikací a jejich výhody v porovnání s Google aplikacemi. V případě Google Analytics se zaměřím na přínosnost tohoto řešení pro spolešnost TLV s.r.o. a to konkrétně srovnáním nákladů na internetovou reklamu (Google AdWords) a výnosy z ní plynoucí.
Klíčová slova: Sklik; Google kancelářské aplikace; Google AdWords; SEO
Název práce: Use of Google applications and tools in the enterprise
Autor(ka) práce: Fiala, Dávid
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to focus on usage of Google online applications for business and Google Analytics tool in the company TLV s.r.o. , analyse the effectivity of everyday usage and the ability to improve in-house processes. These applications and tools will be described from the perspective of their functions, which they offer. In the following parts of the thesis I will focus on alternative cloud based solutions of office applications, their costs of implementation and their advantages in comparison with Google applications. In case of Google Analytics the thesis will be focused on the rentability of this solution for TLV s.r.o. comparing the costs of online advertisements (Google AdWords) and the yield.
Klíčová slova: Sklik; Google AdWords; Google Apps; SEO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 5. 2016
Datum podání práce: 31. 7. 2016
Datum obhajoby: 31. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57512/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: