Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš

Název práce: Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš
Autor(ka) práce: Rafaj, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jarolímek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš a navržení nové strategie, která umožní rozvoj divadla v regionu Středních Čech. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Cílem teoretické části této práce je vymezení specifik marketingu ochotnického divadla. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie divadla Tleskejtekruciš formou SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření a následně doporučení vylepšené marketingové strategie založené na výsledcích analýz.
Klíčová slova: Tleskejtekruciš; Martin Rafaj; Bakalářská práce
Název práce: Marketing strategy of amateur theatre Tleskejtekruciš
Autor(ka) práce: Rafaj, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jarolímek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main goal of this thesis is the identification and evaluation of marketing strategy of the amateur theatre Tleskejtekruciš and proposal of a new strategy, that will enable the development of the theatre in region of centre Bohemia. The thesis is split in two main parts. Goal of the theoretical part is to define marketing specifics of amateur theatre. Goal of the practical part is the analysis of current marketing strategy of the theatre Tleskejtekruciš in form of SWOT analysis, competition analysis, questionaire survey ans following recommendation of a enhanced marketing strategy, based on analysis results.
Klíčová slova: Martin Rafaj; Theatre; Tleskejtekruciš

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54981/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: