Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti

Název práce: Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Autor(ka) práce: Khomutova, Sofia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.
Klíčová slova: Nízkonákladová aerolinka; Marketingová strategie; Marketingový mix; Aerolinka; PEST analýza; Situační analýza; Porterova analýza pěti sil
Název práce: Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Autor(ka) práce: Khomutova, Sofia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My Master thesis focuses on the design of the marketing strategy of a low-cost airline SparrowJet. The first chapter of the theoretical parts contains the required basics of theoretical information necessary to develop a marketing plan. In the second chapter is an analysis of the air transportation market with an emphasis on the low-cost segment. The final chapter of the theoretical part is dedicated to the marketing mix in the transportation. The practical part of my thesis begins with the situation analysis, which includes: the PEST analysis, Porters five forces analysis, a competition analysis and a customer analysis. My work is concluded with a complete proposal of a marketing strategy for the airline, including both basic strategy of S-T-P and a marketing mix.
Klíčová slova: Marketing strategy; Airline; Porters five forces analysis; Situation analysis; Low-cost airline; Marketing mix; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2016
Datum podání práce: 15. 1. 2017
Datum obhajoby: 19. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56496/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: