Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters

Název práce: Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Autor(ka) práce: Bartůňková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jelínková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.
Klíčová slova: komerční komunikace; komunikační strategie; studentský účet; G2; výzkum trhu
Název práce: Communication Strategy of Komerční banka, a.s. with a Focus on the Youngsters
Autor(ka) práce: Bartůňková, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jelínková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis explores communication strategy of Komerční banka, a.s. with a focus on the Youngsters. The aim of this thesis is an analysis of previous and current campaigns, corroborated by original research. The thesis comprises six chapters, the first two chapters dealing with theory, the rest dealing with empirical findings. The first chapter discusses the difference between marketing and commercial communication and kinds of commercial communication; the second chapter delves into the issue of communication strategy, its types and development. The third chapter consists of a presentation of Komerční banka, a.s. including an evaluation of the competition; the subsequent chapter discusses the characteristics of the G2 brand, its target group and includes an SWOT analysis. The content of the fifth chapter is a description of previous communication and of new communication campaign of the G2 brand. In the conclusion of the thesis, research results are assessed and future steps are recommended.
Klíčová slova: commercial communication; communication strategy; student account; G2; research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 9. 12. 2016
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56407/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: