Porovnání B2B marketingových nástrojů u vybraných distributorů léčiv

Název práce: Porovnání B2B marketingových nástrojů u vybraných distributorů léčiv
Autor(ka) práce: Vanková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá porovnáním B2B marketingových nástrojů největších distributorů léčivých přípravků na českém trhu. Společnost Alliance Healthcare je jedním z předních distributorů v této oblasti a ráda by zvýšila svůj obrat a získala nové zákazníky. Cílem práce je definovat marketingové nástroje všech distributorů léčiv, vytvořit dotazníkové šetření na toto téma, které bude zasláno zákazníkům firem, a zjistit z něj, jak jsou nástroje jednotlivých distributorů hodnoceny lékárnami a jaké postavení má oproti svým konkurentům společnost Alliance Healthcare. Po vyhodnocení dotazníku následují doporučení, která firmě Alliance Healthcare mohou pomoci v dosažení jejího cíle.
Klíčová slova: marketingový výzkum; marketingový mix; lékárny; farmaceutický průmysl; distributoři léčiv
Název práce: A comparison of B2B marketing tools of selected pharmaceutical distributors
Autor(ka) práce: Vanková, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with a comparison of B2B marketing tools of the biggest pharmaceutical distributors on the Czech market. Alliance Healthcare is one of the leading distributors in this area and would like to increase its turnover and gain new clients. The aim of the thesis is to define marketing tools of all pharmaceutical distributors, make a questionnaire based on this topic that will be sent to customers of the biggest companies and find out how the particular tools are evaluated by the pharmacies and what the position of Alliance Healthcare in comparison to its competitors is. After the evaluation of the questionnaire recommendations that could help Alliance Healthcare to reach its goal follow.
Klíčová slova: marketing mix; marketing research; pharmaceutical industry; pharmaceutical distributors; pharmacies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 9. 2015
Datum podání práce: 16. 12. 2016
Datum obhajoby: 12. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53839/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: