Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky

Název práce: Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
Autor(ka) práce: Holas, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Obdržálek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce poukazuje na to, jakým způsobem využívají některé nápojové společnosti hudební eventy ke komunikaci se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí o značce v rámci široké veřejnosti. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerční komunikací, dále je zaměřena na event marketing a jeho vztah ke značce. V praktické části analyzuji na základě vlastního výzkumu provedeného formou dotazníku, zda mají eventy vliv na koncového spotřebitele ve vnímání jejich značky. Tuto analýzu doplňuji expertním rozhovorem se zástupcem značky Jägermeister, na který navazuji názory několika dalších lidí z oboru, kteří nabídli svůj pohled na věc z druhé strany.
Klíčová slova: event marketing; nápojové značky; spotřebitel
Název práce: Impact Analysis of Music Events of Selected Beverage Brands
Autor(ka) práce: Holas, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Obdržálek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis Impact Analysis of Music Events of Selected Beverage Brands describes the way certain beverage companies use music events to communicate with customers and how event marketing contributes to raising public awareness. The theoretical part focuses on marketing and commercial communication and also on event marketing and its relation to a brand. In the practical part, which is based on a research conducted by means of a questionnaire, the impact of events on end consumer's brand perception is analysed. This analysis is accompanied by an expert interview with a Jägermeister representative, followed by opinions of other professionals who give their point of view.
Klíčová slova: event marketing; beverage brands; consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2015
Datum podání práce: 11. 12. 2015
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53514/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: