Positioning vybraného výrobku

Název práce: Positioning vybraného výrobku
Autor(ka) práce: Čubíková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty na trhu. V této části jsou všechny společnosti srovnány na základě rozšířeného marketingového mixu. Společnost Fotolab je hodnocena v rámci SWOT analýzy. Praktická část je však založena na dotazníkovém šetření a individuálních rozhovorech, ze kterých v závěru práce vzejde doporučení pro danou společnost.
Klíčová slova: Marketingový mix; Marketing; CEWE Fotokniha; Fotolab; Kvalitativní výzkum; Kvantitativní výzkum; Positioning; SWOT analýza; Značka
Název práce: Positioning of selected product
Autor(ka) práce: Čubíková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my diploma thesis "Positioning of selected product" I focused on analysis of the positioning of the product CEWE photobook from Fotolab on the Czech market in the context of its competition. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing mix 7P, SWOT analysis, positioning, brand and quantitative and qualitative research. The practical part presents the company Fotolab and its three main competitors in the market. In this part, all companies are compared on an extended marketing mix 7P. The Fotolab company is evaluated in the context of a SWOT analysis. The practical part is based on questionnaires and individual interviews, from which the recommendations will come for the company in the conclusion.
Klíčová slova: Qualitative research; Quantitative research; SWOT analysis; Brand; Positioning; Marketing; Fotolab, ; CEWE Photobook; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: