Strategie vstupu na zahraniční trh

Název práce: Strategie vstupu na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Kalista, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných trhů, která byla následně použita při jejich analýze.
Klíčová slova: Internacionalizace; Strategie; Zahraniční trhy
Název práce: Foreign market entry strategy
Autor(ka) práce: Kalista, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focusing on problem of choosing the right foreign market for international expansion of a small company. It's main part is about setting the right foreign market entry strategy, that comprises of internationalization strategy, market entry mode strategy and international management strategy. On the basis of this strategy were set the criteria for evaluating target market's potential, and they were also immediately used in analysis of two pre-chosen markets.
Klíčová slova: Internationalization; Strategy; Foreign Market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 25. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: