Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě

Název práce: Perception of Chinese hi-tech brands in Europe
Autor(ka) práce: Vargasová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis "Perception of Chinese hi-tech brands in Europe" examines how Chinese origin affects the perception of hi-tech brands by European customers. The theoretical part deals with the concept of country of origin and its relationship to the concept of brand equity. The practical part is devoted to the research on the topic of perception of Chinese smartphones in Europe. The research results confirm both hypotheses: 1. Customers when choosing a smartphone brand are not affected by the country of origin. 2. European customers do not perceive Chinese hi-tech products as of low quality.
Klíčová slova: hi-tech; China; Country of origin; Europe; brand equity; smartphone
Název práce: Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Autor(ka) práce: Vargasová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.
Klíčová slova: země původu; high-tech; Čína

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2015
Datum obhajoby: 19. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45869/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: