Založení a optimalizace reklamy na facebooku pro konkrétní e-shop

Název práce: Založení a optimalizace reklamy na facebooku pro konkrétní e-shop
Autor(ka) práce: Karkošová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce s názvem Založení a optimalizace reklamy na Facebooku pro konkrétní e-shop se zabývá marketingovým využitím sociální sítě Facebook se zaměřením na internetový obchod Rodinnebaleni.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o internetovém marketingu, sociálních sítích, Facebooku a reklamě na něm. V praktické části se budu zabývat založením reklamní kampaně pro e-shop rodinnebaleni.cz na Facebooku. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle ukazatele PNO. Z výsledků bude zjištěno, jak jsou jednotlivé reklamní sestavy účinné, a budou vydána doporučení pro optimalizaci vedoucí k nejvyššímu možnému výkonu této kampaně.
Klíčová slova: Facebook; Reklamní sestavy; Optimalizace reklamy; Online marketing; PPC
Název práce: Creation and optimalization Facebook campaign for specific e-shop
Autor(ka) práce: Karkošová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis Creation and optimalization facebook campaign for specific e-shop is about marketing using of social network - Facebook, focusing on e-commerce Rodinnebaleni.cz. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is about the Internet marketing, social networks, Facebook and advertising on it. In the practical part I will deal with the creation of an advertising campaign for e-commerce rodinnebaleni.cz on Facebook. Individual results will be evaluated according to the PNO indicator. According to the results we will see how each ad set is effective. The measures for optimalization leading to the highest possible performance of the campaign gonna be established.
Klíčová slova: Facebook; Online marketing; PPC; Ad sets; Optimalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 8. 2016
Datum podání práce: 30. 11. 2016
Datum obhajoby: 18. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59562/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: