Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce

Název práce: Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce
Autor(ka) práce: Rožková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Březina, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce je analýza a zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie na sociálních médiích použité obchodním řetězcem a porovnání působení na sociálních médiích s konkurenčními řetězci a dále formulace doporučení pro analyzovanou společnost pro efektivnější a úspěšnější komunikaci na sociální síti. Teoretická část je zaměřena na představení zkoumané problematiky a představení možností využití sociálních médií pro marketingovou strategii společnosti. Následuje metodická část ukazující použité výzkumné a analytické metody. V praktické části je metodou dotazníkového šetření, konkurenčního srovnání a zároveň obsahovou metodou porovnáno působení analyzované společnosti a její konkurence na sociální síti Facebook. Následně autorka dle výsledků navrhuje doporučení pro lépe hodnocenou komunikaci společnosti se zákazníkem. V závěru práce se nachází zhodnocení práce a okomentování definovaných hypotéz.
Klíčová slova: Facebook; maloobchodní řetězec; sociální média; online marketing
Název práce: The use of social media in marketing of retail
Autor(ka) práce: Rožková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Březina, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of the thesis The use of social media in marketing of retail is to analyze and evaluate success of the marketing strategy in social media used by retail. Comparing the effect of social media with competition and formulation of recommendation for analyzed company in efficient and successful communication on the social media. The theoretical part is focused on examination of performance issues. Also on examination of possibilities in using of social media in marketing strategy. Following methodic part shows used research and analythical methods. In the practical part the survey, competitive comparison and also content analysis is used to compare the effect of the analyzed company and its competitors on the social network, Facebook. Then according to the results of analysis the author suggests recommendations for better assessment of communication with customers by using social media. In conclusion, there is appreciation of the work and commenting defined hypotheses.
Klíčová slova: Facebook; retail; social media; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2015
Datum podání práce: 30. 11. 2016
Datum obhajoby: 7. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50914/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: