Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu

Název práce: Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Autor(ka) práce: Novotný, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Matějka, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce s názvem Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu je zaměřena na tradičních systémy adwords od Googlu a sklik od Seznamu, zbožových srovnávače a atribuční modely v Google analytics. V teoretické části je nastíněna historie internetu, vývoj online marketingu a jednotlivé marketingové nástroje a formy reklamy. Praktická část je rozdělena dle strategického zaměření jednotlivých kampaní, a to konkrétně na akviziční, výkonové a remarketingové kampaně. V poslední části je porovnání měření konverzí ve zmíněných systémech s Google analytics. Cílem práce je navrhnout vhodné metriky pro vyhodnocování efektivnosti kampaní, reklamních inzerátů i bannerů dle jejich strategického zaměření a správný náhled na měření konverzí.
Klíčová slova: online reklama; atribuční modely; PPC
Název práce: Effective Use PPC to promote products services on the Internet
Autor(ka) práce: Novotný, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Matějka, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis titled Effective Use PPC to promote products services on the Internet is focused on traditional systems AdWords from Google, Sklik from Seznam and attribution models in Google analytics. The theoretical part of the history of the Internet, the development of online marketing individual marketing tools forms of advertising. The practical part is divided according to the strategic focus of the campaign. Acquisition, performance and remarketing campaigns. The last part is the comparison of measurement conversions in these systems with Google Analytics. The aim is to propose suitable metrics for evaluating the effectiveness of campaigns, banner ad and according to their strategic focus right perspective on measurement conversions.
Klíčová slova: PPC; online marketing; attribution models

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2016
Datum podání práce: 14. 12. 2016
Datum obhajoby: 1. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: