CSR aktivity vybrané značky

Název práce: CSR aktivity vybranej značky
Autor(ka) práce: Marečková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Mihališinová, Varéria
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá aktivitami v oblasti spoločenskej zodpovednosti a hodnotí oblasť tvorby zdieľaných hodnôt značky výrobcu slovenských syrov a syrových špecialít. Cieľom je tieto aktivity dôkladne zanalyzovať, vyhodnotiť, na základe toho navrhnúť ich správnu komunikáciu a ciele do budúcnosti, ktoré nadviažu na súčasné aktivity. Prvá časť sa venuje popisu podstaty konceptu spoločenskej zodpovednosti organizácií (CSR), jeho vzniku, histórii vo svete a v Českej republike. Popísaný je tiež koncept tvorby zdieľaných hodnôt (CSV). Nasledujú trendy komunikácie spoločenskej zodpovednosti na sociálnych sieťach a ďalších on-line médiách. Druhá časť je zameraná predovšetkým na konkrétnu značku, popis jej histórie, hlavných atribútov. Analyzuje prebiehajúce aktivity, obsahuje návrh ich komunikácie a návrh aktivít, ktorým by sa značka mohla venovať v budúcnosti.
Klíčová slova: On-line komunikácia; Spoločenská zodpovednosť organizácií; Tvorba zdieľaných hodnôt
Název práce: CSR aktivity vybrané značky
Autor(ka) práce: Marečková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Mihališinová, Varéria
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.
Klíčová slova: Tvorba sdílených hodnot; Společenská odpovědnost organizací; On-line komunikace
Název práce: CSR activities of the chosen brand
Autor(ka) práce: Marečková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Mihališinová, Varéria
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on the CSR (Corporate Social Responsibility) activities and evaluates the CSV (Creating Shared Value) activities of the brand producing Slovak cheese and cheese specialties. The aim is to analyse and evaluate them properly, propose the right communication and future goals, that are in line with the current ones. The first part is centred on the description of CSR concept, its establishment, history in the world and in the Czech Republic. The concept of CSV is described next. This is followed by the trends in the communication of CSR on social media and other on-line media. The second part is mostly about the particular brand, its history and main attributes. Already existing activities are analysed, their communication is proposed together with the activities, that should supplement the contemporary ones in the future.
Klíčová slova: Corporate social responsibility; Creating shared value; On-line communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2016
Datum podání práce: 15. 12. 2016
Datum obhajoby: 1. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59304/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: