Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport

Název práce: Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Autor(ka) práce: Ho Si, Quyet
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Horovič, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel, zákazník) a důležité faktory (politické, ekonomické, sociální, technické) ovlivňující chod společnosti. V závěru práce je celkové hodnocení výsledků analýzy, z čehož bude plynout návrh konkrétních opatření pro zlepšení a optimalizaci provozu obchodu.
Klíčová slova: Gentleport; internetový obchod; Le Premier; Anglie; eshop
Název práce: Strategic Analysis and its impacts on company's marketing mix Gentleport
Autor(ka) práce: Ho Si, Quyet
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Horovič, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the strategy of introducing store (brand) Gentleport on the market that trades with men's accessories imported from England. Theory contains basic concepts, definitions, which will be used in the practical part. The practical part includes introduction of the company and marketing mix analysis, marketing environmental analysis, which includes a significant number of subjects (competitors, suppliers, customers) and important factors (political, economic, social, technical) influencing on firm's operations. In the end will be the overall outcome of the analysis, from which will be proposing specific measures for improving and optimizing store performance.
Klíčová slova: Gentleport; internet shop; eshop; England; Le Premier

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2016
Datum podání práce: 30. 11. 2016
Datum obhajoby: 8. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55742/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: