Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti

Název práce: Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Lesňák, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Mejdrech, Vlastimil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Lean koncepcia vychádza z Toyota výrobného systému (TPS). Koncept Leanu zahŕňa hodnotu, plytvanie a trvalé zlepšovanie. Organizácia s vysokou úrovňou štíhlosti vytvára väčšiu hodnotu pre zákazníkov s nižšou mierou plytvania za prítomnosti kontinuálneho zlepšovania. Skúmanie tejto diplomovej práce určuje nový prístup merania štíhlosti. Hoci je využitie etnografie v Lean managementu nové, otvára nové možnosti k pochopeniu správania ľudí a štíhlosti v podniku.
Klíčová slova: etnografia; Lean; maloobchod
Název práce: Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Lesňák, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Mejdrech, Vlastimil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Lean koncepce vychází z Toyota výrobního systému (TPS). Koncept Lean zahrnuje hodnotu, plýtvání a trvalé zlepšování. Organizace s vysokou úrovní štíhlosti vytváří větší hodnotu pro zákazníky s nižší mírou plýtvání za přítomnosti kontinuálního zlepšování. Zkoumání této diplomové práce určuje nový přístup měření štíhlosti. Přestože je využití etnografie v Lean managementu noví, otevírá nové možnosti k pochopení chování lidí a štíhlosti v podniku.
Klíčová slova: etnografie; Lean; maloobchod
Název práce: Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Lesňák, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Mejdrech, Vlastimil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The Lean concept arises from Toyota Production Syste (TPS). Then, the concept of leanness includes Value, Waste and Continuous Improvement. An organization with high level of leanness creates higher value to customers with lower level of waste within a continuous improvement environment. The examination of these diploma theses determines a new approach of lean measurement. Although, the use of ethnography is new in Lean management, it opens new possibilities to understand the behavior of the people about the organizational leanness.
Klíčová slova: etnography; retail; Lean

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2015
Datum podání práce: 15. 8. 2016
Datum obhajoby: 2. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55400/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: