Analýza komunikačního mixu vybraného produktu

Název práce: Analýza komunikačního mixu vybraného produktu
Autor(ka) práce: Kuklíková, Zdeňka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti Thermo-mur Praha s. r. o. především pak jejího stejnojmenného stavebního systému. Cílem práce bylo zanalyzování marketingové komunikace stavebního systému a na základě této analýzy navrhnutí různých doporučení na zlepšení. V teoretické části byly vyme-zeny základní pojmy z teorie marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a jejich nástrojů. Praktická část v úvodu představuje společnost, poté byl ana-lyzován komunikační mix stavebního systému a provedena SWOT analýza tohoto mixu. Návrhy a doporučení by měly sloužit jako podklad pro úpravu či sestavení no-vého komunikačního mixu pro společnost a stavební systém Thermomur.
Klíčová slova: Marketing; Reklama; Marketingová komunikace; Propagace
Název práce: Analysis of Communication Mix of a chosen Product
Autor(ka) práce: Kuklíková, Zdeňka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This dissertation is dealing with the analysis of the Thermomur Praha s.r.o. company's communication mix. Specifically analysing the Themomur structural system. The aim is to analyze the marketing communication of the structural system, Themomur and based on this propose different suggestions to improve it. The theoretical part of this dissertation identifies basic concepts of the marketing theory, marketing mix, communication mix and its tools. In the practical part the company Thermomur Praha s.r.o. is introduced. After that the communication mix of the Themomur structural system is analyzed and the SWOT analysis is made. The proposal and recommendations should be useful as a foundation to adjust or assemble a new communicational mix of the company.
Klíčová slova: Advertising; Promotion; Marketing communication; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2016
Datum obhajoby: 26. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49651/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: