Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o

Název práce: Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o
Autor(ka) práce: Pařízek, Aleš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na období kalendářního roku 2017, který bude v souladu se stávající dlouhodobou marketingovou strategií. Bakalářská práce je vytvářena pro použití v obchodní společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o. Jádro bakalářské práce se dělí na část teoretickou a část praktic-kou. V první části jsou položeny teoretické základy základních pojmů používaných v marketingovém plánování, je popsán vztah marketingové strategie, plánu a taktiky a role marketingového plánu ve fungování obchodní společnosti. Druhá část obsahuje charakteristiku výše uvedené společnosti, analýzu externí a interních faktorů půso-bících na firmu, SWOT analýzu, stanovení cílů a navržení postupů, pomocí kterých společnost stanovených cílů dosáhne. Součástí praktické části je navržení konkrétních kroků v akčních programech a jejich časový harmonogram. Závěr práce hodnotí jednotlivé části a přínos pro společnost.
Klíčová slova: marketing; plán; marketingový plán
Název práce: Marketing Plan of MAGICAM HD SOLUTIONS, Ltd
Autor(ka) práce: Pařízek, Aleš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the bachelor study is to create functional marketing plan for year 2017 that is consistent with the existing long-term marketing strategy. This thesis is created for use in business company MAGICAM HD SOLUTIONS Ltd. The core of the thesis is devided into theoretical and practical part. The first part laid the foundations basis of the terms used in the marketing planning, it is described the relationship marketing strategy, plan and tactics and role in the functioning of the marketing plan of the company. The second part contains the characteristics of the company, the analysis of external and internal factors affecting the company, SWOT analysis, setting goals and designing procedures by which the company will achieved set go-als. The practical part also contains specific steps in the action programs and timetable. Finally the thesis evaluates individual parts and contribution to the company.
Klíčová slova: marketing; plan; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 12. 2016
Datum obhajoby: 26. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58317/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: