Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Dvořák, Miroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici Skupiny Renault na současném automobilovém trhu s pomocí nástrojů strategické analýzy. V teoretické části jsou popisovány metody strategické analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, které jsou následně aplikovány i v praktické části. Zvláštní důraz je kladen na analýzu odvětví a produktového portfolia. V této práci je vypracována i základní finanční analýza, která dává přehled o finanční situaci celé Skupiny, a především o jednotlivých vlivech na výsledek jejího hospodaření. Na závěr je vypracována SWOT analýza, která shrnuje dílčí analýzy do jednoho celku, a na níž navazuje doporučení pro další vývoj nejen celé Skupiny ale i jednotlivých automobilek.
Klíčová slova: Renault; strategická analýza; produktové portfolio; Renault Samsung Motors; PESTEL; Dacia; automobilový průmysl
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Dvořák, Miroslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate the position of Groupe Renault within the current automotive industry with strategic analysis´ tools and methods. These methods of external and internal environment analysis are described in the theoretical part, and then applied to the practical part. Great emphasis is put on the automotive industry and portfolio analysis. Financial analysis in this thesis gives the brief overview of Groupe Renault´s financial situation and factors, that affected final economic results. The last part contains SWOT analysis, which summarizes all individual parts into SWOT matrix and is followed by a summary and recomendations for further development of all brands within Groupe Renault.
Klíčová slova: Renault; product porfolio; automotive industry; PESTEL; strategic analysis; Dacia; Renault Samsung Motors

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2016
Datum podání práce: 26. 4. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58910/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: