Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru

Název práce: Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Autor(ka) práce: Konášová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Heřtus, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Přestavba obchodního centra je komplikovanou a velice náročnou záležitostí. Důvodů pro přestavbu může být několik. Mezi ně spadá například i rozšíření objektu a snaha o udržení jednotnosti obchodního centra jako celku. Což je přesně případ Centra Chodov. Nejenže zde probíhá přestavba již otevřené části, ale též dostavba části nové. Aby byl zachován příjemný vzhled celého obchodního centra, nelze pouze přistavět část novou, ale je zapotřebí zrekonstruovat i část stávající, tak aby k sobě obě části ladily a tvořily tak komplexní příznivý dojem. Celý projekt dostavby by měl přinést moderní nádech, větší luxus, eleganci a příjemnější nákupní atmosféru. V této práci se nebudu zabývat přestavbou z architektonického hlediska ani z hlediska stavebních prací, ale z hlediska marketingového. Cílem práce je tedy zhodnotit přestavbu Centra Chodov a dopad této přestavby na nákupní atmosféru.
Klíčová slova: Marketingové hledisko; Nákupní atmosféra; Obchodní centrum
Název práce: Rebuilding the shopping center Chodov and impact on the shopping atmosphere
Autor(ka) práce: Konášová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Heřtus, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Reconstruction of the shopping center is very complicated and challenging process. Reasons for the reconstruction may be different. In this case it is about expansion the shopping centre and renovation the older part of the shopping centre in the same time. The project completion should bring a modern touch, elegance and a pleasant shopping atmosphere in the shopping centre Chodov. In this paper I will look at this rebuilding from the marketing view. The aim of this work is to evaluate the rebuilding of the shopping centre Chodov and the impact of the conversion to the shopping atmosphere.
Klíčová slova: Shopping atmosphere; Marketing aspect; Shopping centre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 2. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58400/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: