Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání

Název práce: Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Autor(ka) práce: Kabíček, Ladislav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Jelínek, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v rámci podnikání firmy. Cílem práce je zmapování možností využití sociálních sítí pro podnikání v perspektivním odvětví fitness. V teoretické části jsou zpracovány dosavadní teoretické poznatky z oblastí internetového marketingu, sociálních médií, sociálních sítí a jejich využití pro podnikání. Důležitou součástí teoretické části je rozbor nástrojů pro monitoring a analýzu sociálních sítí. V praktické části je jeden vybraný nástroj použit ke komplexní konkurenční analýze internetových obchodů, které se zabývají online prodejem fitness produktů a doplňků výživy. Výstupem práce je návrh systému využití sociálních sítí pro podporu konkurenceschopnosti ve zvoleném sektoru.
Klíčová slova: konkurenční analýza; nástroje pro analýzu a monitoring sociálních sítí; internetový marketing; fitness; sociální sítě; sociální média; Facebook; Instagram
Název práce: Possibilities of using social networks for business support
Autor(ka) práce: Kabíček, Ladislav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Jelínek, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis deals with the topic of social networks and their usage in terms of business support.The main goal of the thesis is to find out the possibilies of using social networks for business support in the perspective fitness industry. Theoretical part contains recent theoretical findings in areas of online marketing, social media, social networks and use of social networks for business. The analysis of the tools for monitoring and analysis of social networks is an important part of the theoretical part.One chosen tool is used for the comprehensive competitor analysis of online shops, that deal with online sales of fitness products and supplements. The outcome of the thesis is the system design of use of social networks for the support of competitiveness in chosen sector.
Klíčová slova: Instagram; Facebook; social networks; social media; competitor analysis; monitoring and analytics tools; online marketing; fitness

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2016
Datum podání práce: 12. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59032/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: