Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o
Autor(ka) práce: Hadrávek, Aleš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ spol. s r. o., která je autorizovaným dealerem a servisem vozů značky Škoda. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice marketingu, jednotlivých nástrojů marketingového mixu a metodě strategické analýzy SWOT. V části praktické jsou veškeré poznatky aplikovány při analýze AUTOSERVISU NOVOTNÝ spol. s r. o. a tvorbě návrhů a doporučení. Návrhy a doporučení, která vycházejí z provedené SWOT analýzy a měla by vést k vylepšení a odstranění nedostatků stávajícího marketingového mixu společnosti, jsou zároveň hlavním výstupem této bakalářské práce.
Klíčová slova: lidé; komunikace; distribuce; cena; produkt; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd
Autor(ka) práce: Hadrávek, Aleš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd, which is an authorized dealer and service of Škoda cars. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the general characteristics of marketing, marketing mix tools and one of the method of strategic analysis - SWOT analysis. In the practical part, all knowledge are applied in the analysis of the AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd and in making suggestions and recommendations. These suggestions and recommendations, which are based on the SWOT analysis and should lead to improve and eliminate the shortcomings of the company's current marketing mix, are also the main outcome of this bachelor thesis.
Klíčová slova: SWOT analysis; people; promotion; place; price; product; Marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: