Práce s veřejností regionálního muzea

Název práce: Práce s veřejností regionálního muzea
Autor(ka) práce: Grünwald, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Blažková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je detailněji popsat marketingové komunikace muzeí v České republice na vybraném vzorku a dát návrh na efektivní způsob komunikace a doporučení případného zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu a specifika marketingu muzeí a jejich možnosti propagace a další práce s veřejností. Praktická část práce poukazuje na problematiku marketingu a práce s veřejností muzeí v České republice, současný stav a případné možnosti a návrhy na zlepšení. Informace potřebné pro výzkum byly získány z dotazníkového šetření, zaměřeného na regionální Muzeum T. G. M. Rakovník, které posloužilo jako vzorek.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketing; práce s veřejností; regionální muzeum; Česká republika
Název práce: The Regional Museum's Work with the Public
Autor(ka) práce: Grünwald, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Blažková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to describe in detail the marketing communications of museums in the Czech Republic, demonstrate it with a specific example and propose an effective manner of communication and possible improvement measures. The theoretical part explains the basic terms of marketing and specifics of museum marketing a possibilities of museums in their publicity and further work with the public. The practical part shows the problematics of museums' marketing and work with the public in the Czech Republic, the current situation and possible suggestions for improvement. The information for the research come from a survey performed in the T.G.M. Museum Rakovník, which served as a case study.
Klíčová slova: working with the public ; regional museum; Czech Republic; marketing communications; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59015/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: