Analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností

Název práce: Analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností
Autor(ka) práce: Teimlová, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie vybraných leteckých společností, Austrian Airlines, Emirates a Korean Air, a jejich vzájemné porovnání. Analýza se zaměřuje především na SWOT analýzu a marketingový mix těchto společností. Výsledkem je zhodnocení efektivity současných marketingových strategií a návrh konkrétních řešení, která by mohla být v rámci těchto marketingových strategií aplikována. Součástí práce je také charakteristika a historie letecké dopravy, charakteristika marketingu služeb a marketingový výzkum, který napomohl ke zhodnocení současných marketingových strategií a k návrhu nových postupů a řešení.
Klíčová slova: letecké společnosti; služby; marketingová strategie; SWOT analýza; marketingový mix
Název práce: The analysis of the marketing strategy of chosen airlines
Autor(ka) práce: Teimlová, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is the analysis of the marketing strategy of chosen airlines, Austrian Airlines, Emirates and Korean Air, and their comparison. The analysis is focused on the SWOT analysis and the marketing mix of these airlines. The result is the evaluation of the efficiency of current marketing strategies and the proposal of specific steps which could be applied to these marketing strategies. The next parts of the thesis are the characteristic and the history of the aviation, the characteristic of the marketing of services and the marketing research which helped to the evaluation of current marketing strategies and to new suggestions.
Klíčová slova: services; marketing strategy; airlines; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57803/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: