Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s

Název práce: Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s
Autor(ka) práce: Ottlová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Manová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty a dosavadní marketingovou komunikaci. Přidanou hodnotou této práce je provedené dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit povědomí o společnosti Pinko, a. s. v blízkosti jejího sídla, spotřebitelské preference v oblasti zmrzlin a oblíbené marketingové nástroje. Výsledky šetření slouží jako poklad pro návrh dalších marketingových aktivit, které by společnost mohla zrealizovat.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Pinko; zmrzlina
Název práce: Marketing communication of the company Pinko, a. s
Autor(ka) práce: Ottlová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Manová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company Pinko, a. s., which is a Czech ice cream's producer, and to provide a potential suggestion of new marketing activities that could the company use. The first part of the theoretical section is dedicated to marketing communication and communication mix, the second part is focused on the ice cream market. The practical section of this thesis is focused on Pinko, a. s., its history, products and previous marketing communication. The added value of the thesis is a survey, which was to discover the awareness about Pinko, a. s. in the environs of its seat, consumer preferences in ice cream and favourite marketing tools. Results of the survey serve as a base for the suggestion of further marketing activities, which the company could implement.
Klíčová slova: ice cream; Pinko; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2016
Datum podání práce: 4. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57163/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: