Trendy v poptávce po produktech cestovních kanceláří a cestovních agentur ve Spojeném království

Název práce: Trendy v poptávce po produktech cestovních kanceláří a cestovních agentur ve Spojeném království
Autor(ka) práce: Paďouková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kalábová, Markéta
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na poptávku po produktech cestovních kanceláří a cestovních agentur ve Spojeném království s hlavním cílem zmapovat aktuální trendy na trhu a naznačit další možný vývoj těchto trendů. Teoretická část poskytuje podklad k analýze prostřednictvím definic cestovního ruchu, charakteristiky a vývoje cestovních kanceláří a agentur přímo ve Spojeném království a také popisuje aktuální problémy vyskytující se v této zemi, které mohou ovlivňovat chování spotřebitelů. Praktická část rozebírá současné postavení cestovních kanceláří a agentur na trhu ve Spojeném království a zmiňuje inovace těchto subjektů. Navazuje vlastní dotazníkové šetření rozšířené mezi obyvatele Spojeného království zjišťující jejich preference ohledně cestování a využívání zprostředkovatelských služeb.
Klíčová slova: Spojené království; Cestovní kanceláře a agentury; Poptávka po cestovních kancelářích a agenturách
Název práce: Trends in demand for tour operators' and travel agencies' products in the United Kingdom
Autor(ka) práce: Paďouková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kalábová, Markéta
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the demand for tour operators' and travel agencies' products in the United Kingdom with the main aim of analysing current market trends and suggesting possible future development. The theoretical part provides a background for the analysis through basic definitions of tourism, characteristics and development of tour operators and travel agencies in the United Kingdom and describes current situation in the country affecting behaviour of consumers. The practical part discusses the current market position of tour operators and travel agencies in the United Kingdom and mentions innovations of these subjects. This part is followed by author's own survey spread among residents of the United Kingdom which identify their preferences about travelling and use of intermediary services.
Klíčová slova: The United Kingdom; Tour operators and travel agencies; Demand for tour operators and travel agencies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 5. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57444/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: