Marketingové strategie církve v Ruské federaci

Název práce: Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Autor(ka) práce: Myasnikova, Valeriya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing.The second part presents theoretical framework of the Church.The final part consists of defining if the Russian Orthodox Church can be called a business company, the possibility of use marketing strategies by religious organizations, creating marketing mix for the church and the survey.
Klíčová slova: marketing ; Russian Federation; church
Název práce: Marketingové strategie církve v Ruské federaci
Autor(ka) práce: Myasnikova, Valeriya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu. Druhá část představuje teoretický rámec církve. Závěrečná část se spočívá v definování toho, že ruská ortodoxní církev se může nazývat obchodní společnost. Možnost využití marketingových strategií náboženskými společností, vytvoření marketingového mixu pro církev a průzkum.
Klíčová slova: Ruská Federace; církev; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 3. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57166/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: