Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu
Autor(ka) práce: Růžičková, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnotit produktové portfolio značky Orion a nedávné uvedení nového produktu, miničokolád Orion, a následně navrhnout vlastní adaptaci marketingové strategie nového produktu. Práce obsahuje celkem tři části, přičemž první z nich je teoretická a zabývá se vymezením základních pojmů marketingové strategie. Druhá část práce je věnována společnosti Nestlé a jejímu produktovému portfoliu, včetně tabulkových čokolád Orion. Poslední kapitola je věnována průběhu uvedení miničokolád Orion na český trh.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Nestlé; Orion; Čokoláda; Miničokoláda
Název práce: Marketing strategy of Orion minichocolates on the Czech market
Autor(ka) práce: Růžičková, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master thesis is to evaluate Orion product portfolio and recent launch of a new product, Orion minichocolates, after that to propose customized adaptation of product marketing strategy. The thesis consists of three parts, where the first part is mainly theoretical and describes the basic terminology of marketing strategy. The second part is dedicated to Nestlé and its product portfolio, Orion chocolate tablets included. The last part describes launch development of Orion minichocolates to the Czech market.
Klíčová slova: Marketing; Marketing strategy; Nestlé; Orion; Chocolate; Minichocolate

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58305/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: