Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby

Název práce: Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby
Autor(ka) práce: Macková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, budováním značky a procesem strategického plánování v marketingu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro projekt designové cestovky Dovýroby. Teoretická část práce vymezuje zkoumanou problematiku v odborné literatuře. Praktická část obsahuje situační analýzu projektu, vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání značky Dovýroby a návrh marketingové strategie. Při analýze je důraz kladen zejména na nabízené produkty, současné formy komunikace a charakteristiku cílové skupiny, dále pak na analýzu tržního prostředí, která je provedena za pomoci Porterova modelu pěti sil a souhrnnou SWOT analýzu. Na základě závěrů z provedených analýz, autorka předkládá návrh marketingové strategie na časové období do konce roku 2017. Strategie zahrnuje také marketingový plán, rozdělení rozpočtu a časový harmonogram.
Klíčová slova: marketingové komunikace; budování značky; proces strategického plánování; marketingové strategie pro malou firmu; marketingový plán; designová cestovka Dovýroby
Název práce: Marketing strategy proposal for the design travel agency Dovýroby
Autor(ka) práce: Macková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master´s Thesis deals with marketing communication, brand building and marketing strategy planning process. The aim of the Master´s Thesis is to propose an appropriate marketing strategy for the design travel agency Dovýroby. The theoretical part of the thesis defines studied topic based on expert literature. The practical part includes the evaluation of a survey conducted to find out the current level of awareness of the Dovýroby brand, as well as situational analysis of the project, and proposal of marketing strategy. The analysis focuses especially on the products offered, current forms of communication and characteristics of the target group, as well as on market analysis, using Porter´s Five Forces Model and SWOT Analysis. Based on the findings, the author presents a marketing strategy proposal running until the end of 2017. This strategy includes a marketing plan, timing and also a budget split.
Klíčová slova: brand building; strategic planning process; marketing strategy for a small company ; marketing plan; design travel agency Dovýroby; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: