Optimalizace PPC kampaně
Název práce: | Optimalizace PPC kampaně |
---|---|
Autor(ka) práce: | Slabihoud, Jan Marek |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Čermák, Radim |
Oponenti práce: | Böhmová, Lucie |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této práce je seznámení čtenáře s fungováním PPC reklamy v reklamním systému Sklik a popsat proces optimalizace za účelem dosažení vyšších výdělků a snížení nákladů na propagaci.
V teoretické části bude rozebráno základní fungování PPC reklamy v síti Sklik a vysvětleno několik fundamentálních pojmů, které se často používají v této práci. Zmíněny zde budou výhody a nevýhody PPC reklamy s důrazem na synergii reklamních kanálů. Následně zde bude rozebrán reklamní systém Sklik a teoretické fungování vyhledávací a obsahové sítě.
V části praktické bude nejdříve představen klient, který poslouží jako názorný příklad pro založení reklamního účtu. Při zakládání bude čtenář seznámen s postupy optimalizátora a tyto postupy budou odůvodněny. Na zakládací část bude navazovat část optimalizační, kdy se uvedou možnosti jak zvýšit výkon kampaní a budou zde zmíněny postupy prováděné na klientově kampaních.
Závěrem je hodnocena PPC reklama jako celek a také uvedeny výsledky optimalizačního snažení u praktického příkladu vybraného klienta. |
Klíčová slova: | Sklik; Internetový marketing; PPC optimalizace; PPC |
Název práce: | Optimization of PPC campaign |
---|---|
Autor(ka) práce: | Slabihoud, Jan Marek |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Čermák, Radim |
Oponenti práce: | Böhmová, Lucie |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The goal of this thesis is to familiarize the reader with the principles of PPC advertising in Sklik advertising network and to describe the process of PPC optimization in order to increase revenue and decrease spending.
In the theoretical part of this bachelor's thesis basics of PPC advetising in Sklik advertising network and the most fundamental terms will be explained. Those terms will be used though out all of this thesis. Advantages and disadvantages of PPC advertising will be mentioned along side with advertising channel synergy. After that theory behind search and display networks of Sklik will be introduced.
A real client will be introduced in practical part of this thesis and this client will serve as an example for setting up an advertising account. During the process of creating individual campaigns methods of a particular PPC specialist with an explanation of why he does it this that way will be shown. When the setup is complete the optimization process can begin. There will be several methods of optimization listed for the purpose of increasing campaigns results. These methods have been also applied on the client´s campaigns.
In the end PPC advertising will be summarized and the results of clients campaigns optimization will be shown. |
Klíčová slova: | PPC optimization; Sklik; Internet marketing; PPC |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 20. 10. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 5. 2017 |
Datum obhajoby: | 16. 6. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/59319/podrobnosti |