Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s

Název práce: Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s
Autor(ka) práce: Sapáková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této diplomové práci jsou zpracovány data týkající se marketingové strategie společnosti Expensa a.s. Akciová společnost Expensa poskytuje unikátní systém pro řízení a kontrolu firemních hotovostních výdajů, jehož součástí jsou i Expensa platební firemní karty. Cílem práce je, na základě současné situace, navrhnout dílčí vylepšení marketingové strategie, a to tak aby se zvýšilo povědomí o dané společnosti u vhodných potencionálních klientů. Konkrétním výstupem je pak navržení nového segmentu, kterým společnost Expensa dosáhne většího tržního podílu i vyšší konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou popsány marketingové strategie, jednotlivé části marketingového mixu, formy situační analýzy a tři fáze STP strategie. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části. Součástí předložené diplomové práce je také vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání marketingové komunikace z řad současných klientů. Výsledky provedených analýz jsou vhodným podkladem pro vydání doporučení do budoucna.
Klíčová slova: positioning; marketingová strategie; segmentace; marketingový mix; targeting
Název práce: Marketing Strategy of Expensa Company
Autor(ka) práce: Sapáková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this thesis is the marketing strategy of Expensa company. Expensa joint-stock company provides a unique managing and controlling system for company cash expenditures. This system includes Expensa company payment cards.The aim of this thesis is to (based on current situation) raise potential clients awareness of Expensa company by proposing a partial improvement of marketing strategy. Proposal of new segment which will help Expensa to increase higher market share and competitive ability is the specific output. Theoretical section describes marketing strategies, elements of the marketing mix, forms of situation analysis and three stages of STP strategy. The practical section reflects the theoretical composition.The presented thesis also contains a survey focused on current clients and their perception of marketing communication. The outcome emerging from the analysis is a good source for making a marketing strategy improvement in the future.
Klíčová slova: Positioning; Targeting; Segmentation; Marketing mix; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 9. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59226/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: