Polsko jako značka (vnímání Polska mezi mladou generací)

Název práce: Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca je zameraná na vnímanie Poľska ako značky medzi vysokoškolskými študentami. Cieľom diplomovej práce je analýza obrazu Poľska, jeho image a identita, ktorú univerzitní študenti vnímajú. Teoretická časť sa zameriava na koncept nation brandingu ako kľúčového konceptu budovania značky štátu. Praktická časť je orientovaná na analýzu sekundárnych dát získaných z hodnotiacich indexov krajín, realizovaných výskumov vo vnímaní Poľska, národných a mediálnych kampaní. Vlastný výskum v kvalitatívnej a kvantitatívnej forme odkrýva vnímanie Poľska, všeobecný pohľad, stereotypy a názory na Poľsko či obraz poľských produktov a služieb. Šetrenie prebehlo v cieľovej skupine českých a poľských študentov.
Klíčová slova: nation branding; image a identita štátu; brand index ; českí a poľskí študenti; značka štátu; Poľsko; stereotypy
Název práce: Polsko jako značka (vnímání Polska mezi mladou generací)
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na vnímání Polska jako značky mezi vysokoškolskými studenty. Cílem diplomové práce je analýza obrazu Polska, jeho image a identita, kterou univerzitní studenti vnímají. Teoretická část se zaměřuje na koncept nation brandingu jako klíčového konceptu budování značky státu. Praktická část je orientovaná na analýzu sekundárních dat získaných z hodnotících indexů zemí, realizovaných výzkumů ve vnímaní Polska, národních a mediálních kampaní. Vlastní výzkum v kvalitativní a kvantitativní formě odkrývá vnímání Polska, všeobecný pohled, stereotypy a názory na Polsko či obraz polských produktů a služeb. Šetření proběhlo v cílové skupině mezi českými a polskými studenty.
Klíčová slova: stereotypy; brand index; značka státu; image a identita státu; čeští a polští studenti; Polsko; nation branding
Název práce: Poland as a brand (perception of Poland among young generation)
Autor(ka) práce: Mydlová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis is focused on the perception of Poland as a brand among university students. The aim of the master thesis is an analysis of Poland in terms of image and identity of the country perceived by university students. The theoretical part is concentrated on nation branding as a key concept for building a nation brand. The practical part contains analysis of secondary data from rating indexes, researches about perception of Poland, national and media campaigns. The primary research included qualitative and quantitative methods to explore the perception of Poland, general image, stereotypes, opinions and attitude toward Polish products and services. The research was carried out among Polish and Czech university students.
Klíčová slova: Czech and Polish students; image and identity of the country; brand index; Poland; nation branding; nation brand; stereotypes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 5. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58679/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: