Crowdfunding

Název práce: Crowdfunding
Autor(ka) práce: Sotonová, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.
Klíčová slova: crowdfunding; crowdfundingový projekt; odměnový crowdfunding
Název práce: Crowdfunding
Autor(ka) práce: Sotonová, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with reward crowdfunding, current crowdfunding providers and factors of success of the crowdfunding campaign. The thesis is divided into three chapters. The first theoretical chapter deals with the historical context of crowdfunding and its advantages and risks. The second chapter contains a comprehensive overview of the most famous crowdfunding providers in the Czech Republic and the world. The third chapter is practical and deals with factors of success. The aim is to find the factors that lead to the success of the reward crowdfunding project in the Czech Republic and illustrate these factors on real projects. This chapter also summarizes research findings, which was executed in the form of structure interview with participants of successful projects.
Klíčová slova: reward crowdfunding; crowdfunding; crowdfunding project

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2016
Datum podání práce: 1. 6. 2017
Datum obhajoby: 26. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57647/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: