Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Název práce: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Kalná, Iveta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ZOO Jihlava. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí a charakterizací služeb, marketingu služeb a problematikou jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Zároveň bude tato část východiskem pro praktickou část. Podstatou praktické části je podrobný rozbor marketingového mixu. Součástí této části je také mnou zpracovaná SWOT analýza pomocí jednotlivých matic. Závěrem práce je hodnocení fungujícího marketingového mixu a doporučení na základě tohoto zkoumání a zpracované SWOT analýzy.
Klíčová slova: služby; marketingový mix; Zoo Jihlava; SWOT analýza
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autor(ka) práce: Kalná, Iveta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is analysis of the present marketing mix of ZOO Jihlava. The thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical one is concerned with a definition and characterization of the services, marketing services and a problems of a particular devices of extended marketing mix. Alongside this part will be a foundation for practical part. The core of the practical part is also a detailed analysis of marketing mix. The section of this part is the SWOT analysis made by me using individual matrixes. In the end of this thesis is evaluation of present marketing mix with the recommendation on the basis of this investigation and made SWOT analysis.
Klíčová slova: services; marketing mix; Zoo Jihlava; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57451/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: