Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha

Název práce: Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Autor(ka) práce: Ježek, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace a zejména pak současná marketingová strategie. Ve třetí kapitole se nachází vyhodnocení marketingového výzkumu. V poslední kapitole bakalářské práce dochází k interpretaci získaných dat z provedeného marketingového výzkumu a následně k zhodnocení současné marketingové strategie klubu. Uvedeny jsou i náměty na její zlepšení do budoucna.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová komunikace; SK Slavia Praha; fotbalový klub; sportovní marketing
Název práce: Marketing strategy of football club SK Slavia Prague
Autor(ka) práce: Ježek, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor's thesis is concerned with the current marketing strategy of football club SK Slavia Prague. Its main aim is to evaluate the strategy. The thesis is divided into four chapters. The first chapter is theoretical with an introduction to marketing communication and sport marketing. The second chapter is focused on football club SK Slavia Prague. There is a description of its current situation with a focus on its current marketing strategy. In the third chapter the results of conducted marketing research, which measures the awareness of marketing activities of SK Slavia Prague, can be found. In the last chapter of this bachelor's thesis is stated interpretation of results of the marketing research and subsequently evaluation of current marketing strategy of football club SK Slavia Prague.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing communication; SK Slavia Prague; football club; sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 15. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: