Analýza značky MIXA v České republice

Název práce: Analýza značky MIXA v České republice
Autor(ka) práce: Falcmanová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.
Klíčová slova: L´Oréal; image značky; identita značky; citlivá pleť; hodnota značky; Mixa
Název práce: Analysis of the brand Mixa in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Falcmanová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on a comparison of image and identity of the cosmetic brand Mixa. Furthermore, the thesis is focused on the performance of the brand on the on the Czech market (knowledge of brand by the target group, its popularity and experience with it, perceived quality, consumer attitude and their loyalty). The theoretical part explains concepts, which are for the practical part essential. Following concepts are explained: brand elements, functions of the brand, brand awareness, brand equity, image and identity. The practical part introduces the company L´Oréal which the brand belongs to and, consequently, the brand itself. Based on the analysis of the communication activities and elements of the brand Mixa, its identity is determined. It is then compared to its image, which was determined using a questionnaire survey. It has also been used to find out more information related to brand performance. Based on research findings recommendations for further development of the brand are defined.
Klíčová slova: sinsitive skin; brand equity; brand image; Mixa; L´Oréal; brand identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 1. 2016
Datum podání práce: 18. 12. 2016
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56207/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: