Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o

Název práce: Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o
Autor(ka) práce: Dvořáková, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o malé společnosti SkyTech Corporation s.r.o., která distribuuje na trh produkty z oblasti kosmetiky, dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a štětců na líčení. První část práce je část teoretická, která slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, konkurenci, sortiment a analýzy s nimi spojené. V praktické části je představena společnost SkyTech Corporation s.r.o., následuje zhodnocení jednotlivých značek a jejich rolí v sortimentu, distribuční kanály a krátká analýza konkurence. V závěru práce jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z analýz v předchozích kapitolách.
Klíčová slova: analýza; marketingový mix; konkurence; sortiment
Název práce: Product line analysis of SkyTech Corporation s.r.o. company
Autor(ka) práce: Dvořáková, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on small company SkyTech Corporation s.r.o, which distributes products from the field of cosmetic, decorative cosmetic, cosmetic accessories and make-up brushes. The first part is theoretical and serves as basis for elaboration of the practical part. Theoretical part focus on marketing mix, competition, assortment and analysis connected with them. In practical part SkyTech Corporaton s.r.o. is introduced. Than follows the evaluation of individual brands and their roles in assortment, distribution channels and short analysis of competition. In conclusion of practical part are suggested specific recommendations, which are based on analysis from previous chapters.
Klíčová slova: marketing mix; analysis; competition; assortment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2016
Datum podání práce: 14. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: