Náborový proces ve vybrané mezinárodní společnosti s přihlédnutím k aktuálním trendům

Název práce: Náborový proces ve vybrané mezinárodní společnosti s přihlédnutím k aktuálním trendům
Autor(ka) práce: Mrázková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Floriánová, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat procesy získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Nestlé Česko s.r.o., identifikovat jejich přednosti a slabiny a navrhnout opatření, která by pomohla zmíněné činnosti optimalizovat. Teoretická část nabízí ucelený rámec spjatý s personálním řízením v organizaci, především pak s tradičními a moderními metodami a pojmy spojenými s procesem recruitmentu, jakož i náhled na problematiku personálního marketingu a v dnešní době velmi diskutovanou generaci Y. Na základě výsledků dotazníkového šetření a provedené analýzy personálních činností získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Nestlé Česko s.r.o. v praktické části této práce, bylo navrženo několik optimalizačních kroků.
Klíčová slova: Nábor; Recruitment; Personální marketing; Generace Y
Název práce: Recruitment process in an international company
Autor(ka) práce: Mrázková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Floriánová, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze processes such as recruitment and selection of employees at Nestlé Česko s.r.o., to identify the strengths and weaknesses and to propose actions that could optimize the above mentioned HR activities while taking into account current trends in that field. The theoretical part of the thesis provides a comprehensive framework related to human resource management, especially traditional and modern methods and concepts related to Recruitment, as well as the overview of an area of personnel marketing and a generation Y. In the practical part of this thesis, several optimization steps were proposed based on the results of an employee survey and the analysis of recruitment and employee selection practices at Nestlé.
Klíčová slova: Personnel Marketing; Generation Y; Recruitment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 8. 5. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58550/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: