Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích

Název práce: Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích
Autor(ka) práce: Chmelík, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Matějovič, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat komunikaci společnosti ŠKODA AUTO zaměřenou na děti ve věku 3 - 18 let. V teoretické části práce je definována značka jako taková, následně jsou podloženy teoretické základy chápání dítěte jako spotřebitele, tedy co nebo kdo jej může v různých fázích věku ovlivňovat. V neposlední řadě jsou zmíněny hlavní komunikační kanály, skrz které je možné na dítě působit. Teoretickou část uzavírá právní rámec, který je komunikacím určeným dětem v rámci legislativy České republiky i Evropské unie definován. Majoritní část praktického oddílu práce je věnována samotnému dotazníkovému šetření a následnému zhodnocení stávajících a návrhům nových komunikací zaměřených na děti.
Klíčová slova: Budování značky; Komunikační strategie; ŠKODA AUTO
Název práce: Brand building of SKODA AUTO in the specific age categories
Autor(ka) práce: Chmelík, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Matějovič, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyse the communication of SKODA AUTO focused on children in the age of 3 - 18. In the theoretical part of this thesis, brand itself is defined and in the following parts, also the theoretical background for the children as consumers and what can influence them in different age stages. Moreover, communication channels for the communication with children nowadays are listed. There is also juristical background not only for the Czech Republic but also for the European union. The main task of the practical part is dedicated to the survey and also recommendations of the author for SKODA AUTO for the future.
Klíčová slova: Communication strategies; SKODA AUTO; Brand building

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58457/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: