Marketingová komunikace společnosti Avon

Název práce: Marketingová komunikace společnosti Avon
Autor(ka) práce: Netíková, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Avon Cosmetics. V teoretické části je představen marketingový mix, komerční komunikace, dále význam značky ve spojitosti s komunikací a nakonec teorie marketingového výzkumu s důrazem na dotazování. Následuje praktická část, kde je představena společnost Avon, způsob distribuce, současně jsou představeni největší konkurenti společnosti v oblasti přímého prodeje. Následuje hlavní cíl práce, což je analyzovat, jaké nástroje společnost Avon využívá v marketingové komunikaci na českém trhu. Nakonec je provedeno dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak je značka Avon vnímána spotřebiteli v rámci věkových skupin. Nakonec jsou představeny návrhy a doporučení.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Avon; Marketingový výzkum
Název práce: Marketing communication of the company Avon
Autor(ka) práce: Netíková, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis is focused on marketing communication of the company Avon Cosmetics. Theoretical part explains the term marketing mix, commercial communication as well as the importance of brand in communication and finally a theory of a marketing research focused on interviewing. In a practical part the company Avon, distribution method and their biggest competitors are introduced. The main aim of this bachelor thesis is to analyze which tools the company uses in marketing communication on a Czech market and find out how the company is perceived among consumers. Finally proposals and recommendations for the company are given.
Klíčová slova: Marketing communication; Avon; Market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58382/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: