Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour

Název práce: Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour
Autor(ka) práce: Gyürkeová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Prague Free Tour. Daná problematika je nejprve rozebrána teoreticky metodou literární rešerše. V druhé části jsou zjištěné poznatky aplikovány na firmu, která je předmětem zkoumání. Cílem práce je pomocí empirického výzkumu zhodnotit nástroje marketingové komunikace firmy Prague Free Tour a na základě zjištěných výsledků podat firmě doporučení na zlepšení komunikační strategie. Došlo k potvrzení hypotézy, že pokud firma Prague Free Tour investuje do venkovní reklamy 0,- Kč, klesne počet zákazníků maximálně o 20 %.
Klíčová slova: Dotazníkové šetření; Marketingová komunikace; Průvodcovství; Free tour prohlídka
Název práce: Marketing Communication in a Firm Prague Free Tour
Autor(ka) práce: Gyürkeová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with marketing communication of the company Prague Free Tour. At first, the issues are analyzed theoretically by the method of literary research. In the second section, the findings are applied to the company which is the subject of the investigation. The aim of the thesis is to assess tools of marketing communication of the company Prague Free Tour by means of empirical research, and on the basis of the results provide the company with recommendations concerning improvement of its communication strategy. The hypothesis is that if the company Prague Free Tour invests 0 CZK in outdoor advertisements, the number of customers will drop by a maximum of 20 %. The hypothesis was confirmed.
Klíčová slova: Marketing communication; Questionnaire construction; Guiding; Free tour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 7. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 9. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58184/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: