Marketingová komunikace prostřednictvím módního blogu

Název práce: Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Autor(ka) práce: Drozdová, Natália
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca skúma využitie módnych blogov v marketingovej komunikácii. Prináša pohľad na to, ako sú módne blogy vnímané ich čitateľmi a aký na nich majú účinok. Teoretická časť práce popisuje marketingovú komunikáciu, komunikačný proces, komunikačný mix a internetový marketing. Nadväzuje na to charakteristika blogov a sociálnych sietí. Praktická časť práce pozostáva z popisu fungovania vlastného módneho blogu a jeho propagácie na sociálnych sieťach. V závere práce bol pomocou dotazníkového prieskumu zisťovaný pohľad verejnosti na módne blogy a ich vplyv na čitateľov. Práca je zakončená odporúčaniami venovanými módnym blogerom, ktoré vychádzajú z vlastnej skúsenosti s módnym blogovaním
Klíčová slova: sociálne siete; módny blog; internetový marketing; marketingová komunikácia
Název práce: Marketingová komunikace prostřednictvím módního blogu
Autor(ka) práce: Drozdová, Natália
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho propagace na sociálních sítích. V závěru práce byl pomocí dotazníkového průzkumu zjišťován pohled veřejnosti na módní blogy a jejich vliv na čtenáře. Práce je zakončena doporučeními věnovanými módním blogerům, které vycházejí z vlastní zkušenosti s módním blogováním.
Klíčová slova: marketingová komunikace; sociální sítě; módní blog; internetový marketing
Název práce: Marketing communication through fashion blog
Autor(ka) práce: Drozdová, Natália
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis studies the usage of fashion blogs in the marketing communication. It brings the view of the fact how fashion blogs are perceived by their readers and how readers are influenced by fashion blogs. The theoretical part of the thesis describes marketing communication, communication process, communication mix and online marketing. It is followed by characteristics of blogs and social networks. The practical part is dealt with the description of how my own fashion blog works and with its advertising on social networks. In the conclusion the questionnaire survey was used to identify the public opinion on fashion blogs and their influence on readers. The thesis is finalised by recommendations dedicated to fashion bloggers and are based on my own experience with fashion blogging.
Klíčová slova: online marketing; fashion blog; marketing communication; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2016
Datum podání práce: 1. 6. 2017
Datum obhajoby: 26. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58040/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: