Marketingová strategie vybraného subjektu

Název práce: Marketingová strategie vybraného subjektu
Autor(ka) práce: Tichý, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu - Fotbalového Klubu Jablonec, a. s. Primárním cílem této práce je zhodnotit marketingovou strategii tohoto klubu, stejně tak jako jeho marketingovou komunikaci a navrhnout možná vylepšení, která by mohla vést ke zkvalitnění marketingové komunikace jabloneckého klubu. S tímto cílem je spojen i další cíl této práce - navrhnout řešení problému nízké návštěvnosti jabloneckého klubu na domácím stadionu. K analýze marketingové strategie a komunikace bylo použito vlastní pozorování a dotazníkové šetření. Pozorování ukázalo, že aktivit realizovaných v rámci marketingové strategie je poměrně velké množství a jsou zaměřené především na region okolí Jablonce nad Nisou, což odpovídá strategii FK Jablonec, být regionálním klubem. Dotazníkové šetření odhalilo, že marketingová komunikace jabloneckého klubu je respondenty vnímáná jako vcelku kvalitní a dostačující. Výsledky pozorování a šetření ukázali, že FK Jablonec by se měl zaměřit na komunikaci skrze Facebook a webové stránky, neboť tyto kanály jsou nejlépe hodnocené a mají největší počet sledujících. Šetření také ukázalo, že fanoušci, kteří domácí zápasy navštěvují, je navštěvují poměrně pravidelně. Je tedy logické, že FK Jablonec by se měl zaměřit na získání nových návštěvníků, neboť ti stávající jsou relativně loajální.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketing; Marketingová komunikace
Název práce: The marketing strategy of the chosen company
Autor(ka) práce: Tichý, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this Bachelor Thesis is an analysis of the marketing strategy of the chosen bussiness subject - Fotbalový Klub Jablonec, a. s. The primary goal of this thesis is to evaluate the marketing strategy of this club, as well as its marketing communication and to suggest possible improvements which could lead to more quality marketing communication of the Jablonec club. The next goal is related to this objective - to suggest a solution for the problem of low attendance of the Jablonec club at the home stadium. My own research and a questionnaire were used in order to analyse the marketing strategy. The research showed that there are many activities organized which correspond with the marketing strategy and they are mostly focused on the region around Jablonec nad Nisou and that also fit into the strategy of FK Jablonec of being a regional club. The questionnaire revealed that marketing communication is considered to be relatively high-quality. Results also showed, that the most important communication channels for FK Jablonec are Facebook and official website, which are the best rated and mostly followed ones. Research also showed, that fans, who visit home matches, do it regularly, so FK Jablonec should focus on winning new fans over.
Klíčová slova: Marketing communication; Marketing strategy; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 6. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 15. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57898/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: