Analýza vybraných online marketingových nástrojů v konkrétní společnosti

Název práce: Analýza vybraných online marketingových nástrojů v konkrétní společnosti
Autor(ka) práce: Božejovská, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza účinnosti vybraných online marketingových nástrojů v konkrétním prostředí a zhodnocení jejich přínosu ve vybrané společnosti. Předmětem zkoumání je část nástrojů vlastní webové stránky a nástroje online direct marketingu. V teoretické části práce jsou zmíněné nástroje představeny ze všeobecného pohledu, který je rozšířen o několik názorů odborníků. Z těchto informací vychází praktická část práce, kde jsou nástroje zanalyzovány v konkrétním prostředí vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje zhodnocení účinnosti a přínosu vybraných nástrojů pro konkrétní společnost.
Klíčová slova: Marketing; Přínos; Účinnost; Nástroje; Internet; Online
Název práce: An analysis of selected online marketing tools in a particular Company
Autor(ka) práce: Božejovská, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Aim of the thesis is an analysis of marketing tools, their efficiency and benefits in the particular choosen company environment. Subject of exploration is a part of website tools and online direct marketing tools. In the theoretical part of the thesis are presented tools from a general perspective, which are extended by several expert opinions. Practical part is based on the theoretical knowledge and tools are analyzed in a particular company environment. Thesis conclusion contains efficiency and benefits evaluation of the using tools in a particular company.
Klíčová slova: Marketing; Benefit; Tools; Internet; Online; Efficiency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 4. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 8. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57825/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: