Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu

Název práce: Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu
Autor(ka) práce: Mošnová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce definuje masová média a podoby, kterých může nabývat. Zobrazuje jejich význam v marketingové komunikaci, přičemž větší důraz klade na reklamu a televizi. Práce je zaměřena na sledování marketingové komunikace značek vyrábějících energetické nápoje, kdy v teoretické části jsou popsány jejich nejčastěji využívané formy a praktická je zaměřena na televizní reklamy v období let 2010 až 2015. Hodnotí tedy situaci vysílaných televizních reklam na energetické nápoje na českém trhu v jednotlivých letech sledovaného období. Sleduje jejich vývoj v čase a na základě zjištěných závěrů hodnotí také význam televizních reklam v dnešní době.
Klíčová slova: reklama; masová média; energetické nápoje; televize
Název práce: Development of massmedial communication of energy drinks between 2010 and 2015 with a focus on television advertising
Autor(ka) práce: Mošnová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis defines mass media and the forms it can acquire. It shows their importance in marketing communication and lays more emphasis on advertising and television. This thesis is specialized on monitoring of marketing communication of energy drinks brands while the theoretical part describes its most frequently used forms. The practical part is focused on the television commercials in the time period between years 2010 and 2015. It evaluates the situation of television commercials promoting energy drinks on the Czech market in individual years of given period. It also monitors their development in time, and based on the discovered conclusions appraises the importance of television advertising nowadays.
Klíčová slova: television; mass media; energy drinks; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57795/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: