Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie

Název práce: Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Autor(ka) práce: Nejmanová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.
Klíčová slova: módní blogy; influencer marketing; product placement; blog; spotřební chování
Název práce: Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Autor(ka) práce: Nejmanová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to identify and describe the marketing tools that can be found on the selected Czech fashion blogs. The theoretical part contains description of the main types of marketing tools usually employed in online environment. Attention is focused mainly on influencer marketing and product placement. Furthermore, information about blogs, social media and the Czech blogosphere is discussed and articulated. Continuing the theme a further aim of the thesis is to analyse the impact of marketing tools on the readers of fashion blogs as consumers. To support the study and analysis a questionnaire focused on the principal characteristics of blog readers has been circulated.
Klíčová slova: consumer behavior; fashion blogs; influencer marketing; product placement; blog

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 4. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: