Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Šuláková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy Vinné sklepy Kutná Hora, s.r.o. Cílem práce je představit a zhodnotit současné marketingové aktivity vybrané firmy a následně k nim navrhnout doporučení. Práce nejprve definuje klíčové pojmy z oblasti marketingu se zřetelem na online marketing. Dále práce analyzuje situaci na trhu s vínem, a to jak na trhu světovém, tak na trhu v České republice. Teoretické poznatky a analýza trhu s vínem slouží jako východiska pro hodnocení současných marketingových aktivit vybrané firmy. Následně byla navržena doporučení, která by mohla firmě pomoci k rozšíření okruhu jejích zákazníků, a tím také ke zvýšení tržeb.
Klíčová slova: marketingový mix; trh s vínem; online marketing; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the chosen company
Autor(ka) práce: Šuláková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the marketing strategy of the company Vinné Sklepy Kutná Hora, s.r.o. The aim of the thesis is to introduce and evaluate current marketing activities of the chosen company and subsequently propose convenient recommendations. Initially, the thesis defines the key marketing terms with a focus on the online marketing. The thesis also analyses the wine market situation namely at the world wine market as well as at the wine market of the Czech Republic. Theoretical findings and the analysis of the wine market serve as a solution for the evaluation of current marketing activities of the chosen company. Subsequently, convenient recommendations have been proposed which could help the company extend the range of its customers and increase its sales.
Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; wine market; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 15. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: