Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby

Název práce: Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby
Autor(ka) práce: Beran, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Řepová, Helena
Oponenti práce: Trachta, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část této bakalářské práce shrnuje nejdůležitější poznatky, o které se neurolingvistické programování opírá. Zároveň obsahuje popis vybraných technik. Cílem bakalářské práce je porovnání NLP s technikami uplatňovanými v praxi pro rozvoj měkkých dovedností inspektorů Státního úřadu pro jadernou bezpečnost. Tohoto cíle bylo dosaženo prostřednictvím nestrukturovaných rozhovorů a studiem poskytnutých interních dokumentů, pracovních materiálů a textů kurzů. Součástí práce je polostrukturovaný dotazník, doplněný o informace získané na základě nestrukturovaného rozhovoru s inspektory a další komunikace s nimi. V tomto dotazníku je zkoumán názor inspektorů na vzdělávání v měkkých dovednostech, neurolingvistickém programování a zájem o další vzdělávání v těchto oblastech.
Klíčová slova: Osobní rozvoj; Ńeurolingvistické programování; Měkké dovednosti; Institut pro veřejnou správu; Státní úřad pro jadernou bezpečnost
Název práce: The use of neurolinguistic programming at public service employees
Autor(ka) práce: Beran, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Řepová, Helena
Oponenti práce: Trachta, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this bachelor thesis summarizes the most important findings of neurolinguistic programming. It also contains a description of selected techniques. The aim of the bachelor thesis is to compare the NLP with techniques applied in practice for the development of soft skills of inspectors of the State Office for Nuclear Safety. This goal was achieved through unstructured interviews and the study of internal documents, working materials and course texts. The thesis also contains semi-structured questionnaire, supplemented by information obtained by unstructured interview with inspectors and other communication with them. This questionnaire explores the opinion of inspectors on soft skills education, neuro-linguistic programming, and interest in further training in these areas.
Klíčová slova: Institute for Public Administration; State Office for Nuclear Safety; Personal development; Neurolinguistic programming; Soft skills

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2017
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60421/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: